قصتي " من أنا ؟!! " تم إضافة الجزء الثاني

 الجزء الأول

بداية أعرفكم بنفسي انا علي 24 سنة من القاهرة 

طالب في اخر سنة في كلية طب الأسنان جامعة خاصة ساكن في منطقة متوسطة واهلي متوسطين يعتبر

بالنسبة لاهلي في البداية ابويا سمر 61 سنة علي المعاش وكان موظف حكومي وماما سميرة 49 سنة أخصائية اجتماعية في مدرسة خاصة في القاهرة ودي كانت مدرستي من الابتدائي لحد الثانوي العام

والاخيرة اختي سهيلة 30 سنة متزوجة من 6 سنين وعندها ولد وبنت صغيرين ...

دي نبذة صغيرة كدة عن  عيلتنا وقبل ما أحكي حكايتي ليكم هنرجع لورا شوية بداية دخولي لعالم الجنس 

وانا في اولي اعدادي كان سني 14 سنة تقريباً.. الموضوع بدأ لما زنيت علي اهلي عشان اجيب انترنت في البيت زي بقيت صحابي بحجة اني عايز اذاكر عليه والعب اون لاين لاني كنت بنزل السايبر زي اي طفل في جيلي بيلعب وهكذا 

وبيني وبينكم مخبيش عليكم عشان اشوف شوية سكس من الي بشوفهم في السايبر او علي تليفونات صحابي وابقي في بيتي ومرتاح 

جبت الانترنت وابتديت اشوف الافلام زي اي واحد لسة داخل عالم النت جديد وطبعا وقتها شوفت حاجات غريبة غير الي بشوفها مع صحابي زي الراجل الاسمر القوي والشذوذ الجنسي كمان !! 

في نفس الوقت كانت اول سنة ليا في اعدادي ولقيت شوية صعوبة في بعض المواد زي الرياضيات الي مبقتش سهلة زي الاول اي حد يشرحهالي في البيت فطلبت من ماما اخد فيها درس خصوصي وكدة.. طبعا مكنتش موافقة عشان الفلوس وقعدنا نزعق لاني مش مركز في الفصل وهكذا لحد ما وافقت وكلمت فعلا زميلتها في المدرس الميس هدي عشان اخد معاها درس

ميس هدي كانت بتديني في الفصل وانا كنت بكرها جداا لانها شديدة وعصبية وشرحها تعبان غير انها مطلقة من فترة وده كان مأثر عليها وعلي شغلها وتعاملها مع الطلبة

قضي الامر وهروح اخد درس خصوصي مع ميس هدي في بيتها الي عايشة فيه لوحدها مع امها الارملة بعد ما اتطلقت من جوزها ...

هدي " مطلقة من اربع سنين مدرسة رياضيات عندها 35 سنة بدون اولاد عايشة في شقة مامتها الكبيرة في السن لوحدهم بعد طلاقها "

اول يوم روحته كنا في شهر 8 تقريبا علي ما افتكر وبداية الدراسة ساعتها والجو كان حر شوية... ميس هدي اتفقت مع ماما انها هتاخدني معاها بالعربية وهي مروحة بعد المدرسة واخلص الدرس وارجع انا 

تمام الدنيا زي الفل لحد ما ماما مشيت و ركبنا العربية وبدأت عادتها... 

هدي : ادخل يا علي اركب.... خلاص يا مدام سميرة علي ده في عيني وانتي عارفة اني مبطلة دروس بس عشان خاطرك يا قمر

ماما : تسلميلي يا هدي... خليك كويس يا علي ومتزعلش ميس هدي منك

انا : حاضر يا ماما 

هدي : متقلقيش علي محترم هو عندي في الفصل... 

ابتدينا نتحرك بالعربية ...

هدي : بقي انت بتقول لمامتك انك مش بتفهم مني وعايز درس؟!!

اتدربكت شوية انا : لا لا اناااا انااا قولتلها الفصل زحمة بس ومش بفهم كويس

هدي : زحمة؟! ماشي هنشوف وشيل رجلك دي من علي الكرسي نزلها عالدواسة انت مش في عربية امك 

انا : حاضر حاضر 

هدي : يلا انزل وصلنا البيت اهو... 

انا : حاضر يا ميس هدي

هدي : استني رايح فين؟!! شيل الشنطة دي معاك عقبال ما اغطي العربية 

انا : تمام تمام ( وفعلا شيلت الشنطة في انتظار انها تاخدها مني لما تخلص العربية بس محصلش  وفضلت ماشي وراها لحد ما طلعنا الشقة سوا وانا وراها طبعا )

ساعتها ابتديت ابص علي ميس هدي بنظرات تانية خالص عمري ما كنت فاكر انها هتحصل... 

هدي مكنتش محجبة وكانت غنية يعتبر ومستواها اعلي مننا بشوية.. طبيعة لبسها هي جيب تحت الركبة او بناطيل جينز ضيقة ولو وفي المدرسة اخرها نص كوم بحكم انها مدرسة واللبس عليه رقابة شوية 

فضلت مبحلق في طيزها واحنا طالعين علي السلم ورجليها البيضة الي مفيهاش ولا شعرة وزبري ابتدي يقف جامد لحد ما وانا مش واخد بالي خبطت فيها من ورا والتفت وزعقتلي جامد وقالتلي انت غبي وحمار مش بتشوف ولا اي يحيوان انت واعتذرتلها كتير طبعا

دخلنا الشقة وقالتلي استني هغير هدومي واخد دوش عشان نبدأ لو عايز تتكلم في التليفون اتكلم وطمن مامتك عليك لحد ما اخلص

خلصت الدوش وخرجتلي بروب ولابسة تحتيه فانلة كات وبنطلون ضيق جدا تحت الركبة... وده الي خلي زبري يقف اكتر والي لاحظتها بتبص عليه كل شوية كدة

مامتها قدملتنا عصير وخلصنا الحصة الي تخللها شوية ضرب وقرص عشان اركز معاها وابقي كويس وطبعا انا تركيزي كله علي بزازها الكبار الي التيشيرت مش قادر يداريهم اصلا

خلصنا الحصة علي خير ورجعت البيت علي اخري بسببها ومن غير ما اتغدا حتي دخلت ضربت عشرة من كتر هيجاني الي كاتمه

اخدت دش ونمتلي بتاع ساعتين وبليل كدة فتحت اكونت السكس الي عامله علي نسوانجي و الفيس بوك 

وابتديت احكي الكلام الي حصل ده للناس وكان كلهم ردهم كله خيالات يعتبر باني انيكها لحد ما لقيت واحد داخل يكلمني والي هيكون صديقي بعد كدة الي عرفته من الانترنت

هو : ازيك ؟! نتعرف؟! 

انا : انا تمام اسمي علي 14 سنة من كايرو

هو : زيكو 20 سنة من الشرقية ... انا شفت الي انت كاتبه في البوست وحبيت اني اكلمك 

انا : اااه اهلا بيك ماله الي انا كاتبه؟!!

هو : انت اوصافك دي لواحدةحقيقية؟!!

انا : ايوة امال اي؟! 

هو : بصراحة عجبتني جدا طريقة وصفك ليها بس الردود كلها مش فاهمة حاجة اصلا

انا : ازاي يعني؟!

هو : دي صعب توصل انك تنيكها لانه شخصيتها غير كدة

انا : امال ليه كانت بتبص علي زبري؟!

هو : معرفش بس دي مش شخصية واحدة هتتناك من عيل صغير... الست دي ميستريس خلي بالك منها

اول مرة كنت اسمع كلمة ميستريس دي ومعرفش يعني اي اصلا؟! 

انا : ميستريس؟! يعني اي؟!

هو : مسيطرة بتحب تسيطر علي الرجالة ده واضح من الي انت حكيته ده لو حقيقي يعني

انا : ايوة والله حقيقي بس كلامك انت الي غريب ومش مصدقه بقولك اي انا هنام دلوقتي...

كان من عادتي اخلص شهوتي واقفل الاكونت وفعلا قفلته المرة دي وفضلت هيجان وبتخيل ميس هدي علي زبري طول الاسبوع كل يوم في الحصة بتاعتها بالذات لحد ما جه الاسبوع الي بعده معاد الحصة التانية في بيتها

اليوم ده ميس هدي مجاتش المدرسة لانها تعبانة وطبعا انا اتضايقت جدااا وخليت ماما تكلمها عشان نطمن عليها

قالتلها متقلقيش انا بقيت تمام دلوقتي ابعتيلي علي علي الساعة 6 كدة عشان هكون فوقت وناخد الحصة عشان منتأخرش في المنهج

وفعلا وصلت هناك ستة الا ربع من شوقي ولهفتي... خبطت فتحتلي الباب سلمت عليها قالتلي انا بقيت كويسة ادخل ادخل

المرة دي لبسها كان غريب كان عبارة عن بنطلون جلد وتيشيرت جلد وحزام فيه حاجات مدببة كدة

دخلت وقعدت وانا مستغرب المنظر لانه البيت كان مكركب شوية ومامتها قالتلي انها عند اختها ودخلت تغير لبسها بسرعة

اتاخرت فترة كدة عقبال ما غيرت وانا طبعا هيجان وعلي اخري من اللبس الي ميس هدي كانت لبساه... لحد ما لقيت كلوت حريمي مرمي تحت الترابيزة الي بتشرحلي عليها 

الكلوت كان عبارة عن " كلوت سكسي بتاع ليالي حمرا لونه اصفر ومخرم شوية كدة مش كلوت عادي نهائي وكان شكله ملبوس مش مغسول لانه كان في جزء اسمر خفيف اووووي وعرق واضح جدا "

اخدت الكلوت من الارض وقعدت اشم فيه لحد ما شفت كمان سترابون " زبر صناعي " متداري وسط شنط كدة  ومكنتش فاهم اي ده اصلا 

ساعتها قولت بس دي علي اخرها وشكلها ليلة حظي وهنيكها فيها 

طلعت من اوضتها ولبست لبس عادي خالص رحت انا حاطط الكلوت لا ارادياً في جيبي وبدأت الحصة وخلصت بدون اي حاجة رغم هيجاني ده

روحت البيت يومها طاير من الفرحة اينعم منكتش ميس هدي زي ما كنت متوقع انه يحصل لما شفت الستراب بس اتبسطت اني اخدت حاجة من عندها وهي الكلوت 

فضلت طول اليوم اشم فيه واجيبهم لحد ما جبتهم 4 مرات !!!!! لدرجة حسيت نفسي هيحصلي حاجة ونمت محستش بنفسي غير وماما بتصحيني عشان المدرسة 

قومت بالعافية طبعاً اروح المدرسة وصلنا هناك وجات معاد الحصة التانية حصة ميس هدي والي بدأت وخلصت بدون جديد 

كان ساعتها الفسحة بعد الحصة دي فميس هدي طلبت مني منزلش من الفصل واستناها لانها عايزاني 

قالتلي اقفل الباب بعد ما كله خرج وعلامات الغضب علي وشها مش طبيعية خالص..

هدي : ينفع الي عملته ده؟!

انا وبالي الكلوت طبعا : عملت اي يا ميس؟!

هدي : متستهبلش... انا عارفة كويس الي انت عملته

حسيت انها بتستدرجني في الكلام وعشان كدة قولتلها معملتش حاجة يا ميس هدي

هدي : افتح ايدك يا حيوان 

انا : ليه يا ميس عملت اي انا؟!! 

ضربتني علي دراعي بكل عنف لدرجة الضربة دي علمت في دراعي يومين وقالت : بقولك افتح ايدك يا حيوان

خفت جدااا منها لاني عمري ما شفتها كدة قبل كدة " اكتشفت بعد كدة انه بيجيلها نوبات غضب لما بتتعصب " 

فتحت ايدي ونزلت عليهم بالضرب لحد ما احمروا وعلموا جامد جدااا وقالتلي : فين الي اخدته امبارح من الشقة؟!!

ساعتها عرفت انه خلاص هي عارفة انه انا وطلعته من جيبي 

هدي : يعني اخدته اهو؟!!! انت فاكرني هبلة يلا؟!!! هتجيلي النهاردة بعد المدرسة وهقول لامك انك محتاج حصص زيادة 

انا بخوف وابتديت اعيط : حاضر حاضر الي تؤمري بيه 

بعد المدرسة قالت لماما اني محتاج حصة كمان النهاردة وهتكون بنص التمن عشان متأخرين ماما ساعتها شكرتها وقالت طبعا طبعا وانا كان نفسي بصراحة ترفض لاني خفت منها جدااا 

وصلنا البيت في عربيتها وقالتلي اغطي العربية الاول نفذت طبعا بدون جدال وقالتلي يلا علي فوق 

واحنا علي باب الشقة فتحت وقالتلي : ادخل يا حيوان جوة واياك اسمع صوتك 

دخلت غيرت ولبست اللبس الغريب بتاعها ده تاني وكان عبارة عن " بنطلون و تيشيرت جلد محزق علي جسمها بالظبط ولابسة علي وشها قناع بومة وشكلها كان يخوف جدااا

دخلت وفي ايديها كرباج !!! وقالتلي : انت فاكر نفسك بقي هتخش وتسرقني هنا في بيتي؟!! 

انا : لا طبعا انا اسف مش هعمل كدة تاني ولا هحكي لحد 

هدي : عشان كدة انا جبتك النهاردة... عشان اتاكد انك مش هتحكي

انا : مش هحكي صدقيني عمري

هدي : انت فاكرني هستناك تحكي؟!! ونزلت علي جسمي بالكرباج لاول مرة 

صوتت من شدة الضربة عشان تنزل تاني عليا وتقول مسمعش صوتك 

قالتلي ادخل جوة الاوضة بتاعتي وفعلا دخلت وكانت المفاجئة!!

اوضتها كانت مجهزة بكل حاجة تتخيلها عن السادية... المنظر خضني جدااا ساعتها وكنت خايف اصوت حد يسمعنا

قالتلي : متخفش يا علي انا بس هنا هتأكد انك مش هتحكي الي حصل لحد نهائي... وشاورت علي المراية وقالتلي بصلها كويس وقول اسمك وسنك 

كانت مخبية كاميرا وراها عشان تصور الي عرفته بعد كدة زباينها من خلال مهنتها دي 

قولت اسمي وسني وقالتلي اقلع ملط 

طلعت السترابون  ولبسته وقالتلي مش هو ده الي انت شوفته امبارح؟!!! قولتلها اه هو اي ده!؟!!

هي : انا هعرفك يروح امك دلوقتي ... نزلتني عندها وبدون كلام وجهت وشي بكل عنف عشان امصه وفعلا ابتديت امص فيه بس طبعا دي كانت اول تجربة جنسية ليا فكنت مش فاهم اوي

كل ما امص بخفة كانت تضربني علي ضهري بالكرباج وتقولي اقوي يا حيوان يا زبالة انا هعرفك مقامك وهخليك تكره اليوم الي عايز تاخد فيه درس خصوصي يا كوسمك 

فضلت في الوضع ده لحد ما كنت هتخنق حرفيا حوالي نص ساعة وكل ما اهدا كانت بتنزل عليا بضربة من الكرباج اقوي من الاول مع اهانة وشتيمة وتفافة علي الوش 

خلصت مص في الستراب بتاعها وقالتلي لف يلا وانزل زي الكلب 

بدون اي كلام مني من كتر الخوف نفذت الامر وقالت : عشان دي اول مرة وعشان متتعورش هحطلك فزلين 

مفهمتش بتقول اي وقامت حطت فزلين علي خرم طيزي الي كان وقتها الشعر فيه قليل لاني لسة صغير يعتبر وبلغت قريب

ومرة واحدة دخلت السترابون في طيزي ... من الصدمة خليتني اصوت طبعا قالتلي اخرس يبن المتناكة انت لسة شوفت حاجة

طبعا كنت علي اخري ومقدرش وفضلت اصوت لحد ما قالتلي مش هتكست؟!!!

قامت ملبساني كورة كدة علي بوقي عشان صوتي ميطلعش

ساعتها مقدرش اوصفلكم الالم والمتعة الي كنت فيها رغم انها حاجة جديدة وعمري ما كنت افكر فيها 

فضلت تنيك فيها بقوة شديدة لمدة ساعة كاملة لحد ما طيزي ابتدت تجيب دم وقالتلي خلاص كدة كفاية عليك النهاردة قوم خد دش وتعالي 

قومت ساعتها والعار يلاحقني وكنت مش قادر اقوم من الارض... لقيتها بتضحك وقالتلي لو مش قادر تقوم امشي لحد الحمام علي ايديك ورجليك زي الكلب 

قعدت اعيط جامد وعملت فعلا زي ما طلبت وروحت علي ايدي ورجلي لحد الحمام ودخلت البانيو نمت فيه وشغلت الدش لحد ما محستش بنفسي غير وانا علي سريرها وبتصحيني وبتقولي اخلص يابن الزانية بقالك هنا ساعتين قوم البس وغور عشان امك متقلقش عليك وافتكر الي حصل كويس عشان تاني مرة متكررهاش


وبكدة ينتهي الجزء الاول من القصة .............

 الجزء الثاني


روحت البيت يومها وانا دموعي مبطلتش من الي حصل فيا وصلت وانا مش قادر افرد رجلي لدرجة مأكلتش ونمت بهدومي لحد تاني يوم الصبح
حاولوا يصحوني عشان اقوم اروح المدرسة طبعا مكنتش قادر وعملت فيها عيان 
صحيت الساعة 11 الصبح تقريبا... فتحت الانترنت وكلمت زيكو الي قالي انه ميس هدي دي اكيد ميستريس ومصدقتوش
زيكو فينك؟!! 
هو : انا موجود
انا : الحقني 
هو : حصل اي يبني؟!
انا : ميس هدي طلعت زي ما انت قولت وناكتني امبارح وفشختني ودلوقتي طيزي بهوقت علي الاخر وانا مش قادر اقعد عليها حتي 
هو : ههههه صدقتني بقي
انا : يعم مش وقته انا مش بهرج اعمل اي قولي
هو : ولا تعمل حاجة خش املي البانيو مية فاترة واقعد فيه لحد ما طيزك تهدا وكلمني تاني بعدها
انا : طيب يا عم هجرب
فضلت قاعد في البانيو وفعلا هديت شوية وانا مش بفكر غير في الي حصل فيا وازاي شرفي اتاخد كدة وكمان من واحدة ست لدرجة صعبت عليا نفسي جدا وابتديت اعيط تاني 
خرجت من الحمام وفتحت علي طول اكلم زيكو وحكيتلوا بالتفصيل الي حصل 
انا : اعمل اي دلوقتي ؟! دي صورتني 
هو : متقلقش مش هتعملك حاجة بس لازم تنفذ اوامرها وخلاص 
انا : وافرض قالتلي اروحلها تاني وعملت فيا كدة؟!!!
هو : هههه متقلقش مش هتقولك لانها بتعمل كدة بفلوس واكيد مش هتضيع وقت معاك ومش بعيد كمان انت الي تطلب منها كدة وتدفعلها فلوس  وهي متوافقش
انا : لا طبعا انت مجنون انا مش كدة 
هو : ماشي يا عم الدكر هنشوف
انا : قصدك اي؟!
هو : اقصد الي اقصده بس افتكر انه كلامي دايما صح وانت في حتة من جواك مبسوطة انه حصل فيك كدة اصلا وهتشوف 
انا : لا طبعا مفيش حاجة كدة
هو : هنشوف.......       خلصت معاه وقومت اذاكر شوية طبعا معرفتش والموضوع مش قادر يخرج من دماغي 
جيت تاني يوم ماما بتصحيني قولتلها مش هروح 
حصلت مشكلة طبعا ولازم اروح وطبعا عشان محدش يحس بحاجة اضطريت اروح 

روحت وكانت اول حصة يومها حصة ميس هدي
دخلت وخرجت وكلها نظرات شر ليا وانا قاعد هعملها علي نفسي مش نظراتها وبعدها طلبتني اروحلها اوضة المدرسيين في الفسحة 
قلبي وقع في رجليا طيب هعمل اي؟! اروح ولا لا ؟!!! فضلت افكر ومش مركز في حاجة طبعا لحد ما روحتلها
هي : مجتش المدرسة ليه امبارح؟!
انا : مفيش كنت تعبان شوية
هي : اااه لازم عشان اول مرة 
انا : خلاص انا اتعلمت الدرس ومش هعمل حاجة غلط تاني
هي : اتمني ده بجد يا علي لازم متدخلش في الي ملكش فيه ده عشان مصلحتك انت بس يا حبيبي
انا : حاضر يا ميس... ممكن امشي؟!
هي : اه اتفضل بس ممكن بس تجيبلي القلم ده الي تحت رجلي 
بصيت تحت ملقتش حاجة لقيتها بترمي القلم في نفس اللحظة وبتبصلي عشان انزل اجيبه
نزلت اجيبه مسكتني من ودني وقالتلي : عشان تتعلم الدرس كويس 
جبت القلم وطلعت اجري من تحت ايديها من  الخوف لدرجة ماما شافتني قالتلي مالك وشك احمر ليه كدة وبتنهج قولتلها مفيش حاجة انا رايح الحمام وطلعت اجري علي الحمام 
لا إرادياً لقيت نفسي جبتهم في البوكسر وانا مش حاسس بده حتي !!!!!!!
ده بسبب اي؟! هو الي حصل عجبها؟! انا بقيت سليف فعلا وبحب ده؟!! 
روحت البيت يومها قولت اتفرج علي فيلم سكس من الي بحبهم وكان فيلم سكس بين ولد وامه كنت بحبه جدا وقتها وبجيبهم عليه كتير
لقيت انه زبري مش بيقف نصه حتي 
فضلت اتفرج علي افلام كتير جدا ونفس الكلام حاصل مفيش تأثير وزبري زي ما هو
دخلت الفيس بوك اكلم زيكو احكيلوا لقيته اوف لاين ومش بيرد 
قررت اكتب علي جوجل كلمة ميستريس واشوف معناها 
الكلمة ودتني لكلمة سادية وسليف وبوتوم وعالم غريب عمري ما كنت اعرف عنه حاجة
قريت قصص وروايات منهم الحقيقي ومنهم والخيال وساعتها لاول مرة زبري يرجع يقف تاني لدرجة قريت موقف كانت بتحكيه ميستريس علي موقع خلاني اجيبهم علي نفسي في البنطلون تاني !!!!!
فضلت اعيط ساعتها وقولت لنفسي خلاص انا كدة مبقتش راجل ومش نافع تاني ومن كتر ما جبتهم نمت علي نفسي من غير ما حتي انضف نفسي 
فضلت كدة لحد الاسبوع الي بعده اليوم الي قبل درس ميس هدي الخصوصي... شافتني في المدرسة وقالتلي هتروح البيت الاول تجيب كلوت حريمي وانت جاي 
قولتلها ازاي اجيبه منين ده؟!! قالت : اتصرف من امك ولا اختك تشتريه انا مليش دعوة تسمع الكلام ولا الفيديو يوصل لاهلك وصحابك؟!!!
فضلت يومها زي المجنون مش عارف اعمل اي... لحد ما استقريت اني هسرق كلوت من كلوتات ماما
كلوتات ماما وقتها كانت لسة سكسي شوية لانه سنها كويس وجسمها حلو وكنت متعود اصلا اني اشمهم وهما في الغسيل واجيب عليهم
قررت خلاص اخد واحد من الغسيل علي امل ماما متلاحظتش انه اختفي 
ركبت مع ميس هدي تاني يوم بعد المدرسة زي العادة وسألتني جبته ولا لا قولتلها ايوة اتصرفت قالتلي جدع 
وصلنا البيت وطلعنا فوق... قالتلي ها جبت كلوت منين؟!
انا : جبت كلوت ماما 
هي : ههههههههه خول من اول ما شوفتك اقلع بقي والبسه وخش الاوضة يلا
انا : انتي عايزة مني اي؟! انا مش هحكي لحد حاجة خالص ومحدش هيعرف حاجة
هي : علي!!! انت من اليوم الي شفت فيه الكلوت والستراب بتوعي بقيت كلبي وهتفضل كدة طول عمرك
انا عايزاك تحفظ التاريخ الي شوفتهم فيه وعملت فيه عملتك السودة عشان ده التاريخ الي هيغير حياتك للابد 
سمعت الكلام وقعدت اعيط واتضطريت انفذ المطلوب مني ودخلنا الاوضة سوا 

هي : انت عارف انا بعمل فيك كدة ليه يا علي؟!!
انا بعياط : ليه يا ميس هدي ؟!!
بتشدني من شعري وترجعني لورا : امك... امك الوسخة المتناكة الي بسببها  اتحولت للتحقيق السنة الي فاتت عشان ضربت عيل جامد شوية وايديه علمت 
انا بقي هخلي جسمك كله يعلم من ضربي فيك عشان انتقم من الوسخة دي الشرموطة الي الدورة اتقطعت عنها وفاكرة نفسها لسة ست 
انا : طيب وانا مالي بكدة؟! انا ذنبي اي؟!!
هي : ذنبك انك ابنها يبن الزانية وبتضرب بالكرباج علي جسمي بقوة 
يلا يبن الوسخة افتح بوقك عشان عشان تمص زي امبارح 
فضلت امص في الستراب بتاعها ربع ساعة تقريبا لحد ما نفسي اتقطع وهي نازلة فيها شتيمة باوسخ الالفاظ وتفافة بكل غل وقوة
هي : هو ده بقي كلوت الشرموطة؟!!! لايق عليك يا خول يبن الوسخة 
حدفت الكلوت يمين شوية ومرة واحدة والمرة دي كانت علي الناشف دخلت الصناعي في طيزي للاخر لدرجة خليتني اصوت زي الحريم وكنت فاكر حد هيسمعنا وهيخش ينقذني 
قالتللي صوت براحتك بس الاوضة دي فيها عازل صوت واعمل الي انت عايزه 

فضلنا كدة حوالي ساعة لحد ما خلصنا وقالتلي : انت فاكر امك محترمة يا علي؟!! امك بسببي بقت شرموطة وشتيمتي ليها مش غل ولا حاجة دي حقايق وسابتني ومشيت 

اغمي عليا من الكلام والنيك لمدة ساعة كدة لحد ما فوقتني ببرفان 
بعد ما فوقت سألتها هو اي الي انتي قولتيه عن ماما ده؟!
هي : دي الحقيقة يا علي امك شرموطة !!!!
سمعت الكلمتين دول وبقيت مش في وعيي تقريبا 

وبكدة ينتهي الجزء التاني......

تعليقات

  1. جامده جدا جدا وخيلك عالي كمان برنس

    ردحذف
  2. التاني امتي يمعلم

    ردحذف
  3. ممكن تكلمنى رسايل ضرورى

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصتي الأولي " كيف أكتشفت دياثة أبي علي أمي كاملة "

قصتي الثانية " كيف اوصلت شاب من الانترنت لسرير امي " كاملة

تجميعة لقصصي القصيرة " خواطر ديوث " الجزء الثاني